23. 09. 2019. 
Korisnička podrška » Sve o aukcijama » Mali korisni savjeti » Prodaja na aukcijama » Kako brzo i efikasno kontaktirati kupca?
 Kako brzo i efikasno kontaktirati kupca?
Više o temi

Da bi bio potpun, e-mail kupcu treba sadržavati sve relevantne informacije vezane za netom završenu aukciju.

  • U samom obraćanju kupcu najprije treba navesti o kojem se (za njega kupljenom) PREDMETU radi i po kojoj konačnoj CIJENI je predmet izlicitiran.Treba imati na umu mogućnost da je kupac istovremeno licitirao nekoliko predmeta od istog prodavača, stavljanja max cijene i sl. te je iz tog razloga dobro precizirati o kojem se konkretnom predmetu i cijeni radi.
  • Iz Vašeg e-maila kupcu trebaju biti jasni NAČIN i CIJENA DOSTAVE.
    Vrlo se često događa da spor nastane upravo oko cijene dostave. Zbog toga je poželjno biti precizan u određivanju iste - najbolje već prilikom samog postavljanja aukcije.
    Ukoliko se nalazite u istom gradu u kojem i kupac te postoji mogućnost osobne primopredaje to svakako navedite u e-mailu.
  • Osobitu pozornost treba obratiti na navođenje OBLIKA i NAČINA PLAĆANJA (gotovina, internet bankarstvo, uplata na račun u banci).
    Odmah prilikom prvog javljanja navedite brojeve računa za uplatu kako biste isključili potrebu slanja dodatnih e-mailova.
  • Ukoliko postoje kakve druge okolnosti i specifični uvjeti predaje kupljenog predmeta kupcu, svakako i njih navedite u mailu koji šaljete kupcu.

Imajte na umu da Vaša korespodencija uvelike doprinosi uspješnom obavljanju kompletne transakcije i o njoj dobrim djelom ovisi brzina i daljnji tijek primopredaje. Ugodan ton komunikacije, svakako je jedan od presudnih elemenata za stvaranje povjerenja među sudionicima i stjecanje pozitivnih ocjena koje će u budućnosti postati temelj uspješnih suradnji.

aukcije.hr preporučuju: Kontaktirajte kupca putem sustava internih poruka: http://podrska.aukcije.hr/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=140



Detalji o ćlanku
ID članka: 130
Kreirano: 05. 05. 2007. 09:02

 Odgovor mi je pomogao  Odgovor mi nije pomogao

 Pretraži
 Article Options
Na početak | Sve o aukcijama | Novosti
Jezik:

Help Desk Software By Kayako eSupport v3.04.10