22. 02. 2018. 
Korisnička podrška » Sve o aukcijama » Savjeti za sigurnu kupovinu
 Savjeti za sigurnu kupovinu
Više o temi

Aukcije.hr Vam omogućuju kupnju gotovo bilo čega što mogu ponuditi drugi članovi aukcije.hr

Na ovom mjestu smo Vam pokušali predstaviti Vodič za sigurnu kupnju. U kombinaciji s Vašim zdravim razumom, pomoći će Vam u sigurnosti.

Upoznajte Vašeg prodavača

Provjerite ocjene prodavača od kojeg namjeravate kupovati

Kliknite na ime prodavača kako bi saznali iskustva drugih korisnika. Možete provjeriti i njegove otvorene i zatvorene aukcije kako bi saznali koji su drugi predmeti bili na prodaji i s kojim uspjehom.
Prodavač bez ocjena ne mora biti nepouzdan član - svi smo mi jednom počeli na aukcijama sa nula ocjena. Ali, vjerojatno ćete biti na oprezu i zahtijevati neke dodatne informacije nakon same aukcije. Ne ustručavajte se - to je Vaše pravo.

Budite sigurni u ono što kupujete

Pažljivo pročitajte opis predmeta, te eventualne odgovore na pitanja u samoj aukciji.

Prije no što date svoju ponudu, potrebno je točno znati što je na aukciji - uključujući i eventualni besplatni pribor, starost i stanje predmeta. Pa čak i zašto se predmet prodaje.

Postavite svoja vlastita pitanja i budite sigurni da je prodavač zadovoljavajuće odgovorio. Neodgovorena pitanja su znak upozorenja.

Budite oprezni u aukcijama u kojima se prodavač želi dogovoriti mimo aukcijskog procesa

Transakcije obavljene izvan aukcije.hr imaju značajno manju mogućnost za rješenje problema ukoliko bilo što krene neželjenim tokom.

Provjerite troškove dostave

Poštarina uvećava vrijednost koju ćete morati platiti za predmet. Ovisi o težini, vrijednosti, te načinu slanja kupljenog. Budite sigurni u poštanske troškove prije no što sudjelujete u aukciji. Ukoliko prodavač dozvoljava osobno preuzimanje, savjetujemo Vam da to i učinite - naravno, ukoliko ste u mogućnosti.

Plaćajte pametno

Plaćajte isključivo na račune otvorene u hrvatskim bankama (ili kreditnom karticom). Nemojte slati gotovinu u pismu jer je to potpuno nesiguran način plaćanja. Više o mogućnostima plaćanja prodavaču.

Tražite telefonski broj. Ukoliko ste najviši ponuđač u aukciji s predmetom veće vrijednosti, tražite prodavača njegov telefonski broj. Možda će Vam biti potreban.

Sačuvajte svu prepisku s prodavačem. Ti nam podaci mogu pomoći ukoliko nešto krene neželjenim tokom.

Koristite interne poruke. Obavezno tražite prodavatelja slanje podataka za uplatu putem internih poruka. Ako je iznos za uplatu veći od 100 Kn, a prodavatelj ima malo ocjena ili nema niti jednu, zatražite administratora da provjeri podudaranje podataka za uplatu s podacima korisnika ostavljenim prilikom registracije. Ako podaci nisu identični, nemojte provesti transakciju. 

Ako nešto ipak krene neželjenim tijekom ...

Većina problema nastaje kao rezultat loše komunikacije ili različitih očekivanja kupca i prodavača.

Budite u kontaktu s prodavačem i budite sigurni u rokove isporuke. Za očekivati je kako će prodavač poslati kupljeno tek nakon primitka uplate. To može potrajati i nekoliko dana, pogotovo u vrijeme vikenda ili praznika. Sama dostava može potrajati slijedeća 2-4 radna dana u ovisnosti o načinu isporuke. To znači da postoji mogućnost kako ćete kupljeno dobiti i do 7 dana (ili više) nakon što ste uplatili izlicitirane predmete.

Često se događa i da kupci ili prodavači ne prime mailove njima upućene. To se dešava zbog podešenja spam filtera ili općenito filtracije mailova na korisničkoj strani. Provjerite Vaše junk ili bulk foldere u e-mail klijentu.

Ako ste kupljeno platili, a prodavač se ne javlja, ostavite neutralnu ili negativnu ocjenu transakcije. To može potaknuti prodavača da ipak izvrši svoje obaveze, a istovremeno služi i kao opomena ostalim kupcima. Ukoliko transakciju ipak naknadno provedete, ocjena se može izmijeniti - ali samo jednom.

Ako se prodavač ne javlja niti nakon više dana, ili ako smatrate da ste žrtva prijevare, molimo da nam se odmah javite.

Velika većina problema koji se prijave se rješavaju sami od sebe uz pomoć dobre komunikacije i malo strpljenja. Prema tome, budite strpljivi, pouzdajte se u svoju logiku - i sretno trgovanje!



Detalji o ćlanku
ID članka: 48
Kreirano: 15. 12. 2006. 08:55

 Odgovor mi je pomogao  Odgovor mi nije pomogao

 Pretraži
 Article Options
Na početak | Sve o aukcijama | Novosti
Jezik:

Help Desk Software By Kayako eSupport v3.04.10